Dames onderuit in Eindhoven

Dames met lege handen in Eindhoven

De dames van Leveroy hebben de fraaie zege op Festilent geen vervolg kunnen geven. Hoewel er 90 minuten met man en macht gestreden werd voor een goed resultaat, was FC Eindhoven AV VR2 simpelweg een maatje te groot.
Waar Leveroy al blij was dat het een elftal op de been kon brengen, had de thuisclub de beschikking over een handvol speelsters van hun eerste dameselftal dat uitkomt in de topklasse. Vanaf de eerste minuut was het kwaliteitsverschil merkbaar en waren de blauw-witten de bovenliggende partij. Leveroy knokte voor wat het waard was, maar kon niet voorkomen dat Eindhoven bij rust met 2-0 leidde.
Ook in de tweede helft was de thuisclub twee keer trefzeker. Leveroy kwam in aanvallend opzicht niet verder dan een aantal speldenprikjes, maar kreeg vlak voor tijd via Nicole Barten een grote kans op de eretreffer. Op aangeven van Marlou van Diepen schoot ze de bal echter naast het vijandelijke doel, waardoor het bij 4-0 bleef.
Aanstaande woensdag staat de volgende wedstrijd alweer op het programma. Om 20.00 uur wordt er in Meijel afgetrapt voor de bekerwedstrijd tussen RKMSV VR1 en SV Leveroy VR1.

z 22 e 2017