Leveroy boekt 2e thuis overwinning

Leveroy heeft vandaag terecht gewonnen van St. Joost, het werd na een 1 - 0 achterstand uiteindelijk 4 - 1 voor Leveroy. Na 6 minuten profiteerde St. Joost van een slechte terug speelbal aan Leveroy kant en stond het  na 6 minuten 0 – 1.  Leveroy speelde hierna niet groots maar wist na een prachtige vrije trap van Mathijs Vestjens op 1 – 1 te komen. Na de rust was het eenrichtingsverkeer  op het doel van St. Joost. En dit resulteerde na 51  minuten in een 2 – 1 voorsprong voor Leveroy na een schot van Daniel Breukers vanaf 20 meter. In de 65 e minuut werd Nick Opheij onreglementair gestopt binnen de 16 meter  en wist Mathijs Vestjens middels de toegekende strafschop de 3 – 1 te scoren. In de slot minuut wist Marijn Hermans de score nog op 4 – 1 te brengen . Een prima overwinning die Leveroy  een 5e plaats op  de ranglijst opleverd. Volgende week wacht er weer een thuiswedstrijd dan komt Walburgia uit Ohe en Laak op bezoek..

Leveroy 3 moest vandaag aantreden tegen Haelen 4. In een wedstrijd die lang gelijk opging  werd het uiteindelijk 1 – 1. Leveroy kwam via Wouter Greijmans net voor rust op een voorsprong. Haelen scoorde halverwege de 2e helft de gelijkmaker. Beide teams kregen nog kansen op de winst maar het bleef bij een terechte puntendeling.

De dames deden prima zaken door uit bij DAW Schaijk met de minimale score van 1 – 0 te winnen. Sildra Zwambag was de match winnaar door al na 10 minuten de in de eerste helft het winnende doelpunt te scoren.

z 14 e 2018