Leveroy boekt derde zege op rij

Leveroy heeft dankzij een 3 – 1 overwinning in de uitwedstrijd bij VV Vos uit Venlo de derde zege op rij geboekt.

Op het kunstgrasveld van VV Vos  kwam de wedstrijd langzaam op gang maar was het Leveroy dat optimaal profiteerde van mis communicatie tussen een verdediger en de keeper van Vos. Bart Cillekens maakte dankbaar gebruik en scoorde in de 13e minuut de 0 – 1. Een minuut later had Leveroy op rozen kunnen zitten door wederom een fout in de achterhoede van Vos ,deze kans voor een leeg doel werd helaas niet afgestraft door Joep Peeters. Voor de rust golfde het spel op en neer en kregen beide ploegen kansen maar het bleef bij de 0 – 1 ruststand. Na de rust was het binnen 2 minuten raak voor Vos door slecht verdedigen van Leveroy zijde en werd het 1 – 1. Toch herpakte Leveroy zich snel en in de 53e minuut werd een prima aanval  afgewerkt door Nick Opheij 1 – 2. Vanaf dit moment was Leveroy de betere maar het duurde tot de 70e minuut voordat wederom Nick Opheij na een mooie  actie de 1 – 3 scoorde. Leveroy verzuimde hierna de wedstrijd definitief te beslissen en was ook Vos nog enkele keren gevaarlijk maar uiteindelijk kwam de verdiende zege niet meer in gevaar. Volgende week de thuiswedstrijd tegen VCH hopelijk kan Leveroy de zege reeks dan weer voorzetten.

Leveroy 2 pakte vandaag de 7e overwinning door thuis met 3 – 1 te winnen van SSE 5. Al binnen het half uur had Leveroy door drie doelpunten van Dave Kierkels een veilige marge. De tweede helft was slecht en SSE wist zelfs een keer te scoren maar de zege van Leveroy kwam geen moment in gevaar. Volgende week wacht de uitwedstrijd tegen Merefeldia de naaste achtervolger van het 2e.

z 19 b 2017