Leveroy fors onderuit tegen Heythuysen

Leveroy heeft de thuiswedstrijd tegen de buren uit Heythuysen fors verloren na 90 minuten was het Heythuysen dat met een 6 – 0 zege naar huis ging.

In de eerste 30 minuten zag het er niet na uit dat het een uitslag in deze grote ging worden. Zowel Leveroy als Heythuysen kregen diverse kansen op de openingstreffer. Maar het was uiteindelijk Heythuysen dat binnen 5 minuten 2 keer toesloeg, Zwak verdedigen aan Leveroyse kant werd vakkundig  afgestraft door de blauw – witten die comforntabel  gingen rusten met een 2 – 0 voorsprong. Na de rust  probeerde Leveroy het  met enkele omzettingen maar binnen 10 minuten werd het eerst 0 – 3 na het na wegglijden van een Leveroyse verdediger en een afstandschot in de uiterste hoek 0 – 4.
Heythuysen zat op rozen en kon simpel uitlopen naar 6 – 0. Volgende week wacht de uitwedstrijd in en tegen Grashoek.

Leveroy 3 heeft vandaag met 0 – 1 verloren van Laar 6, Lange tijd ging het gelijk op in deze wedstrijd maar was het Laar dat een nipte zege boekte.

z 22 e 2017