Leveroy geeft niet thuis in Slek-Echt

Leveroy heeft vandaag haar 2e nederlaag van het lopende seizoen geleden door uit bij Slekker Boys met 2 – 0 te verliezen. Leveroy begon zeer matig aan de wedstrijd en stond na 12 minuten al met 2 – 0 achter. De thuisclub was veel feller in de duels en profiteerde optimaal van het slappe spel van Leveroy. Na deze droomstart van de thuisclub werd het spel er niet beter op, Leveroy grossierde in fouten en Slekker Boys bleef beter maar wist de score niet verder op te voeren. Na de rust paste Leveroy een 2 tal wissels toe, maar ook dit had weinig effect op het spel. Leveroy zorgde voor weinig gevaar en ook de thuisclub wist niet veel kansen meer te creëren en leunde op de comfortabele voorsprong. De toeschouwers die de kou trotseerde kregen dan ook weinig waar meer voor hun geld en de wedstrijd eindigde in een verdiende 2 – 0 zege voor de Slekker Boys.

Leveroy 2 verloor haar uitwedstrijd bij FC Oda 3 na een 2 – 2 ruststand wist ODA direct na rust de 3 – 2 te scoren en gaf dit in het verdere verloop niet meer weg. Voor Leveroy scoorde Joeri Dielissen 2x.

De dames moesten uit naar koploper UDI 19. Er werd met 3 – 0 verloren.

z 18 b 2018