Leveroy na winst op SVVH naar 4e plaats

Leveroy heeft vandaag na een matige wedstrijd de 4e plaats ingenomen op de ranglijst in de 5e klasse C. Tegenstander was vandaag SVVH  dat nog nul punten had. De ploeg uit Heibloem hield goed stand tegen Leveroy dat zich weinig goede kansen wist uit te spelen. Na een half uur was het echter toch raak voor Leveroy doordat de doelman van SVVH een bal niet goed verwerkte kon Marijn Hermans profiteren en de 1 - 0 op het scorebord zetten. Na de rust was Leveroy wel de betere ploeg en  wist dit  na 56 minuten uiteindelijk om  te zetten  in een 2 – 0  voorsprong.  Een slim genomen hoekschop werd van dichtbij binnen geschoten door Bart Cillekens. Hierna controleerde Leveroy de wedstrijd gaf niks meer weg en verzuimde in de slotfase enkele keren om de wedstrijd definitief te beslissen. Door deze overwinning pakt Leveroy de 4e plaats. Volgende week heeft het team van Jurgen Geurts een weekje vrij om dan af te reizen naar Slekker Boys.

Leveroy 2 heeft de 2e overwinning op rij gepakt, Thuis werd DESM 4 met 5 - 1 Verslagen. Leveroy pakte een 2 – 0 voorsprong , Maar net voor rust kwam DESM terug tot 2 – 1. Na de rust bleef het lang spannend maar in de slotfase wist Leveroy het verschil simpel uit te bouwen naar een 5 - 1 overwinning. Voor het 2e scoorde Joeri Dielissen 2x, Gianni Geraats, Dave Kierkels en Orwa.

Leveroy 3 schotelde het publiek een mooie pot voor. Na 90 enerverende minuten was het tegen HEBES 3  4 – 4. Telkens kwam HEBES op voorsprong maar Leveroy kwam tot 4 keer terug en pakte een verdienstelijk punt. Voor het 3e scoorde Joep Peeters 2x, Luuk van Rijt en Stan Kaul.

De dames moesten hun meerdere erkennen uit bij Rood Wit 62 uit Helmond. Na een 1 – 0 voorsprong via Nicole Barten werd met 4 – 1 verloren.

z 04 b 2018