Leveroy onderuit tegen Kessel

In de laatste thuiswedstrijd van het seizoen moest Leveroy het opnemen tegen nummer 2 van de ranglijst Kessel. In de eerste helft deed Leveroy het prima maar moest enkele minuten voor rust toch een tegentreffer toestaan. Na de rust kreeg Leveroy nog de kans op de gelijkmaker maar een kopbal van Thijs Jenniskens ging rakelings naast. Hierna besliste Kessel in 20 minuten de wedstrijd door in deze periode 5 keer te scoren en uiteindelijk met 0 – 6 te winnen. Volgende week rest nog de uitwedstrijd bij de buren van Eindse Boys.

Leveroy 2 is weer helemaal terug in de race voor de titel, dit mede door het verassende puntverlies van concurrent Merefeldia dat met 1 – 1 gelijk speelde tegen SSE. Leveroy 2 maakte geen fout en won de uitwedstrijd bij Roggel 6 met 2 – 0 door doelpunten van Tim Kierkels en Bruce Verdonschot. Met nog 3 duels te gaan heeft Leveroy nu 1 punt voorsprong op Merefeldia.

Leveroy 3 verloor in en tegen RKVB met 6 – 0.

De dames zijn door de verassende winst van Nemelaer bij kampioen Eindhoven nog niet veilig. Volgende week moet er gewonnen worden bij Rood Wit 62 om de nacompetitie te ontlopen. Zelf werd vandaag verloren tegen OJC Rosmalen dat verdiend won met 0 – 3.

o 21 a 2018