Leveroy pakt verdiende winst bij SVVH

Leveroy heeft vandaag een overwinning geboekt in de uitwedstrijd bij SVVH uit Heibloem. In de eerste helft was Leveroy van begin af aan de betere ploeg en kwam dan ook terecht op voorsprong.

In de 15e minuut was het Roel Marcus die middels een vrije trap in de bovenhoek Leveroy  op voorsprong bracht. Een 6 tal minuten later was het  Daniel Breukers die de keeper van SVVH kansloos liet met een schot vanaf 20 meter 0 – 2. Leveroy bleef de betere en het was na een goede voorzet van Nick Opheij , Bart Cillekens die in de 41 e minuut de 0 – 3 op het bord kon zette. Nog voor de rust moest een speler van SVVH het veld verlaten wegens natrapen. Na de rust was de wedstrijd niet echt goed meer, Leveroy hoefde niet meer en SVVH kon niet echt een vuist maken. Uiteindelijk kwam Leveroy op 0 – 4 (75)  via Joep Peeters. Leveroy speelde hierna slordig en zodoende kon SVVH nog via 2 doelpunten terug komen tot 2 – 4. De verdiende zege kwam echter geen enkel moment meer in gevaar. Leveroy is door deze overwinning al 7 wedstrijden ongeslagen. Volgende week de thuiswedstrijd tegen koploper Grashoek.

Leveroy 2 speelde vandaag tegen Someren 10 en had geen enkele moeite de 3 punten in eigen huis te houden. Na een 3 – 0 ruststand werd het uiteindelijk 8 – 0. Voor Leveroy scoorde Martijn Crins 4x, Stefan v/d Wouw, Tamier Muchref, Bram v/d Plas en Joeri Dielissen.

Leveroy 3 speelde een prima partij tegen Heythuysen 3 . Men keek al gauw tegen een 0 – 1 achterstand aan maar hierna kreeg ook Leveroy diverse kansen op de gelijkmaker. Na rust bleef het lang bij 0 – 1 maar was het uiteindelijk Heythuysen dan in de slotfase uitliep naar een 0 – 4 overwinning.

z 11 n 2018