Leveroy simpel langs VCH

Leveroy heeft vandaag een simpele zege behaald tegen VCH uit Blerick 0 – 6 . Onder regenachtige omstandigheden kwam Leveroy prima uit de startblokken, na 2 minuten werd Joep Peeters binnen de 16 meter onderuit gehaald, de  logische strafschop werd door Roel Marcus onberispelijk binnen geschoten 0 – 1. Na 8 minuten werd het  0  - 2 door een afstandsschot van Daniel Breukers. Amper 2 minuten later was het Bart Cillekens die de wedstrijd al feitelijk besliste door op fraaie wijze de 0 – 3 te maken. Hierna pakte Leveroy de wedstrijd iets te gemakkelijk op en kwam het voor rust niet meer tot scoren. Na de rust was Leveroy wederom de betere ploeg maar het duurde tot de 70 e minuut eer het 0 – 4 werd. Na een handsbal aan VCH zijde was het weer Roel Marcus die vanaf de strafschopstip scoorde. Het slot akkoord was voor Bart Cillekens die in de 81e en 83e minuut de score op 0 – 6 bracht. Er resten nog 2 wedstrijden dit seizoen volgende week thuis tegen Kessel en daarna volgt nog een uitduel tegen Eindse Boys.

Leveroy 2 won vandaag ook tegen Laar 5  het werd  5 – 1. In de beginfase zag het er niet  naar uit dat het 2e zo ruim zou winnen. Laar kreeg enkele prima kansen maar Leveroy doelman Verlaek hield  prima tegen. Leveroy kwam voor de rust nog op 2 – 0 en na een vroege treffer middels een strafschop werd het in de 2e helft al snel 3 – 0. Uiteindelijk kwam er een ruime overwinning door doelpunten van Tim Kierkels 2x, Stefan v/d Wouw 2x en Tamir Muchref ,5 – 1.

Leveroy 3 beleeft een moeilijke periode in en tegen Horn werd met 9 – 1 verloren. Het was Bram Rutten die de eer voor Leveroy redde.

z 13 a 2018