Leveroy verliest nipt van RKVB

Leveroy moest vandaag aantreden tegen de buren uit Baexem voor de 3e en laatste bekerwedstrijd. De ploeg uit Baexem speelt 2 klasse hoger  dan Leveroy en normaal gesproken zou dit voor RKVB een eenvoudige klus moeten zijn. Echter niets was minder waar Leveroy was in de eerste helft de betere ploeg en kreeg zelfs de beste kansen. Toch was het RKVB dat halverwege de eerste helft op voorsprong kwam door een goed genomen hoekschop welke werd binnen gekopt. Na rust een zelfde spelbeeld RKVB was niet echt bij machte Leveroy haar wil op te leggen . Leveroy bleef geloven in haar kansen en kwam dan ook verdiend op 1 – 1 . Bart Cillekens bediende Nick Opheij prima en deze tekende voor de terechte gelijkmaker. Toch zou RKVB  nog met de winst gaan lopen, na een rommelige situatie voor het leveroyse doel wist het team uit Baexem te profiteren 1 – 2. In de slotminuut kreeg Nick Opheij nog een opgelegde kans op de 2 – 2 maar oog in oog met de keeper wist hij de verdiende gelijkmaker niet binnen te schieten. Volgende de week volgt de eerste competitie wedstrijd, thuis wordt aangetreden tegen RKAVC uit Asenray.

z 16 f 2018