Leveroy wint overtuigend van SVVH

Leveroy heeft na twee nederlagen vandaag overtuigend gewonnen van SVVH met 6 – 0. Binnen het kwartier was het 2 – 0 voor Leveroy door doelpunten van Nick Opheij (7) en Bart Cillekens (14).  Daniel Breukers (32) wist hier nog een derde aan toe te voegen en Leveroy ging rusten met een 3 – 0 voorsprong. Na de rust was Leveroy wederom de betere ploeg en kwam via Daniel Breukers op 4 – 0 (73) In de slotfase werd de score uitgebreid tot 6 – 0 Het was Mathijs Vestjens (79 en 89) die nog 2 keer scoorde (de laatste uit een strafschop)  en zodoende de 6 – 0 eindstand op het bord bracht.
Zondag weer een  thuiswedstrijd dan is RKSVN uit Neer de tegenstander.

Leveroy 2 pakte  de  5e winst  op rij door uit bij Someren 10  met 7 - 0 te winnen.
De doelpunten kwamen van Joep Peeters 2x, Joeri Dielissen 2x, Tim Kierkels , Dave Kierkels en Wouter Greijmans.

Leveroy 3 verloor de uitwedstrijd bij  Heythuysen 3 met 9 – 2 , Bart Houben wist voor het derde 2x te scoren.

z 05 b 2017