Nieuws uit het bestuur

Naar aanleiding van de extra ledenvergadering van vrijdag 22 februari( waarin unaniem is gekozen voor de aanschaf van zonnepanelen). Heeft het bestuur besloten om het bedrag wat nodig is hiervoor beschikbaar te stellen. Verder zullen alle aanvragen voor de subsidies verzonden worden naar de diverse instanties.

Er zijn diverse aanvragen verzonden naar (jeugd)leiders met betrekking tot het aanvragen van de VOG. Graag deze zo spoedig mogelijk inleveren bij secretaris Bair Cillekens.

Er is een bijeenkomst geweest met de zustervereniging uit de gemeente Nederweert. Hierin is de wens uitgesproken om buiten het gemeentebeker toernooi voor de heren ook een versie te organiseren voor de dames. Meer info volgt.

Activiteiten komende tijd,

Vrijdag 15 maart Mexicaanse avond in de kantine (info volgt binnenkort).

Zaterdag 30 maart komt Ruud Boymans op bezoek (oud speler oa. Van FC Utrecht en VVV Venlo)

Zaterdag 13 april Vrijwilligersavond

Zondag 28 april Wandeltocht