Nipt verlies Leveroy bij Altweert.

Leveroy heeft de uitwedstrijd in en tegen Altweerterheide verloren met 1-  0. De eerste helft speelde Leveroy prima en kreeg ook kansen op de openingstreffer. Het was Roel Marcus die met een schot van afstand de kruising raakte. Ook Maurice Custers kreeg een prima kans maar geheel vrijstaand  op 11 meter van het doel raakte hij de bal helaas voor Leveroy  verkeerd. Uit een hoekschop kon Altweert  daarna de bal ternauwernood van de lijn halen en voorkwam daarmee een treffer van Leveroy. Ook Altweert was af en toe gevaarlijk en uit een van de aanvallen trof men de paal. De rust werd ingegaan met een 0 – 0 stand. Na rust was het Altweert dat na slecht ingrijpen van de Leveroyse verdediging na 3 minuten de openingstreffer maakte en zodoende de 1 – 0 op het bord zette. Hierna was het Altweert dat beter speelde maar de kansen op de beslissende 2 – 0 onbenut liet. Leveroy dat loerde op de uitval had in de laatste minuut nog bijna gelijk gemaakt maar op een kopbal van Bart Cillekens kon de keeper nog net redding brengen. Volgende week de eerste thuiswedstrijd van het seizoen tegen Crescentia hopelijk dat men dan de punten in eigen huis kan houden.

Leveroy 2 speelde vandaag thuis tegen RKSVO 4 en won ondanks een matige vertoning simpel met 4 – 1. De doelpunten kwamen van Orwa Muchref, Dave Kierkels en 2x Joeri Dielissen.

Leveroy 3 was kansloos tegen het team van HEBES 3, Men kwam via Bart Houben nog wel op voorsprong maar daarna was het HEBES dat uitliep naar een 8 – 1 eindscore.

z 08 e 2017