Ruim verlies Leveroy in Kessel

Leveroy moest gisteren aantreden voor haar 6e wedstrijd in 14 dagen tijd. In en tegen Kessel moest Leveroy tegen een van de kampioenskandidaten van deze competitie. Dit was ook gelijk te merken in de wedstrijd waarin Kessel,  Leveroy  gelijk terugdrong op eigen helft. In de eerste helft hield Leveroy echter goed stand, maar toch was het Kessel dat middels 2 vrije trappen op een 2 – 0 voorsprong kwam. Na de rust eenzelfde spelbeeld Kessel bepaalde het spel en kwam 7 minuten na rust op 3 – 0. Leveroy beperkte zich tot verdedigen en kon aanvallend weinig potten breken. Pas in het laatste kwartier moest men door de nodige wissels en duidelijke vermoeidheid (de vele wedstrijden in korte tijd eisten hun tol) nog 4 tegentreffers toestaan 7 – 0. Veel rust krijgt men niet want komende zondag wacht alweer een wedstrijd (de 7e dus in 17 dagen tijd) thuis ontvangt men Egchel aanvang 14.30 uur.

g 20 u 2018