Verlies Leveroy tegen Egchel

Leveroy heeft in de thuiswedstrijd tegen Egchel met 1 – 5 verloren, een geflatteerde uitslag in een wedstrijd die lange tijd gelijk opging. In de eerste helft kreeg Leveroy een beste kans op een 1 – 0 voorsprong een voorzet van Joep Peeters werd door diverse Leveroy spelers niet binnen gewerkt daar waar de bal ongeveer op de lijn lag. Ook Egchel was een keer gevaarlijk en raakte de paal. In de 27e minuut raakte Leveroy doelman Van Diepen geblesseerd en moest vervangen worden door Bram Rutten. In de daarop volgende hoekschop kwam Egchel ook nog eens op 0 – 1 en zat het Leveroy dan ook niet echt mee in deze fase van de wedstrijd. Een tiental minuten later onderbrak de scheidsrechter de wedstrijd voor een blessure aan de zijde van Egchel, hierna hervatte de scheidsrechter het spel met een opgooibal waar iedereen dacht dat Egchel de bal zou terug geven aan Leveroy speelde een speler van Egchel de bal tegen een verdediger van Leveroy aan om vervolgens van ver de bal over keeper Rutten te schieten 0 – 2 (sportief was  hier dan ook niet het juiste woord). Ondanks deze tegenslagen kwam Leveroy net voor rust terug tot 1 – 2 door een prima doelpunt van Joep Peeters.

Na de rust ging Leveroy op zoek naar de gelijkmaker en kreeg ook enkele kansen maar in de 60 e minuut was het bij de eerste de beste aanval na rust raak voor Egchel en stond het 1 – 3. Leveroy bleef ondanks de tegentreffer strijden voor wat het waard was maar moest in de slotfase toch nog twee treffers toestaan wat resulteerde in een geflatteerde 1 – 5 eindstand. Volgende week zondag komt Altweerterheide op bezoek aanvang 14.30 uur.

Leveroy 2 behaalde een regelmatige overwinning uit bij SSE 5, In de eerste helft was het moeizaam maar na een 0 – 1 ruststand werd uiteindelijk met 5 – 1 gewonnen. De doelpunten kwamen van Joeri Dielissen 4x en Tim Kierkels 1x.

Leveroy 3 moest aantreden tegen koploper RKESV 3 die tot nu alle wedstrijden had gewonnen. In de eerste helft hield de ploeg goed stand en bij rust was het dan ook pas 1 – 2. Na rust was de koploper veel te sterk en liep dan ook uit naar een 10 – 1 overwinning. Het doelpunt van Leveroy werd gemaakt door een speler van RKESV.

o 23 u 2018