Leden van de Club van 50

Mark Geraets, Raymond Brandt, William Bukkems, Bair Cillekens, Herbert van Deursen, Rob Fonteijn, Garage Peter Geraats, Wolter Gijsen, Johan de Graef, John Heijmans, Guido Hermans, Bart Houben, Jos Kierkels, Thei Kierkels, John Korten, Ruud Korten, Koen Meevissen, Jacqueline Meulen, Rob Meulen, Herman Naus, Guido Peulen, Raf Opheij, Har van Roij, Melanie Spierings, Jos Timmermans, Douven Verhuur, Jan Visser, OPC Wiermans, Marcel Wijen, Vuttersploeg, Sjaak Vestjens, Frank Verspagen, Bloembollenbedrijf Gebr. Corsten, Willian Hendrikx, Truck & Trailder Douven, Henk Kurstjens, Jurgen Geurts, Frank Kurstjens, Maat Makelaar, Improbo, Wil Meulen, Peter Geraats, Tom Geraets, Jack van Diepen, Mark Verstappen, Aron van de Broek, Connie Schroen, Jo Wolters, Hans van Lierop, Mike Reijnders.

Wat is de Club van 50 en wat doet de Club van 50?

De club van 50 is een groep leden en supporters die SV Leveroy een warm hart toedragen of een speciale band hebben met de vereniging.
Deze leden maken gebruik van de mogelijkheid, om op geheel vrijwillige basis, een financiële bijdrage te leveren aan onze vereniging.

In 2012 is hiervoor de ”Club van 50” in het leven geroepen en niet meer weg te denken. De ”Club van 50” is een onafhankelijke club binnen SV Leveroy.

De ”Club van 50” zet zich in om verschillende wensen binnen SV Leveroy mogelijk te maken zodat de vereniging er sterker en beter van wordt.
Dit door te faciliteren in de vorm van extra voorzieningen waar de vereniging SV Leveroy eigenlijk geen geld voor heeft.
Een andere doel is om nog betrokkenheid te creëren voor SV Leveroy.

Hoe werkt het ?

Het werkt heel eenvoudig. Wordt je lid van de ”Club van 50”, dan betaal je jaarlijks € 50.
Dit geld besteden we aan goede initiatieven/ideeën binnen SV Leveroy.
Ieder lid van SV Leveroy en leden van de ”Club van 50” mogen suggesties/ideeën aandragen.
Op de jaarlijkse ”Club van 50” feestavond zal bepaald worden waar de gelden voor gebruikt gaan worden.

Wie kunnen er lid worden van de Club van 50?

Uiteraard leden, oud-leden, donateurs, teams en vrijwilligers van SV Leveroy, maar ook (groot)ouders van (jeugd)leden, bedrijven en in het algemeen een ieder die  de vereniging een warm hart toedraagt.
We hopen op een actieve, betrokken en gezellige ”Club van 50”.
Je bent van harte welkom om je bij ons aan te sluiten.

Wat kost het lidmaatschap?

De contributie bedraagt € 50 per 12 maanden.
Een lid van de ”Club van 50” hoeft geen lid te zijn van SV Leveroy.

Wat krijgt u hiervoor terug?

• Veel waardering en sympathie (eeuwige dankbaarheid en roem) vanuit de vereniging.
  • Jaarlijkse ”Club van 50” feestavond.
  • Vermelding van uw naam op een bord in de kantine en op de website van SV Leveroy.
    Natuurlijk als men daar als lid mee akkoord mee gaat. (Anonieme leden, zonder vermelding van naam, zijn uiteraard ook welkom).
  • Daarnaast worden gerealiseerde doelen worden voorzien van het logo ”Club van 50”.

Hoe kunt u lid worden?

Door u aan te melden bij één van onderstaande commissieleden* van de ”Club van 50” .

• Monique Douven
  • Jacqueline Meulen
  • Jos Kierkels

*Commissieleden zijn geen lid van SV Leveroy waarbij onafhankelijkheid geborgd is.

Foto’s gerealiseerde projecten

Bord ‘club van 50? (2012)

?

Fotowand (2012)