Samenwerking JVDI | De FysioClub

Sinds 2022 is er een samenwerking tussen Sv Leveroy en JVDI | de FysioClub, deze samenwerking gaat vorm krijgen met een inloopspreekuur van JVDI | De FysioClub op de voetbalclub. JVDI | de FysioClub heeft zijn praktijken in Mierlo, Geldrop, Helmond, Deurne, Gemert en Nederweert. We ervaren van beide partijen een succesvol samenwerkingsverband, wat voor de leden alleen maar voordelen biedt bij een blessure.

Elke vrijdagavond van 18.15 uur tot 19.15 uur is er gedurende de voetbalcompetitie een spreekuur op het sportpark in de verzorgingsruimte.

U bent natuurlijk ook welkom op de inloopspreekuren op de praktijklocatie op maandag (11.00 – 12.00uur en 20.00 – 21.00uur).

Fysiotherapeut Janou Suntjens is dan aanwezig om te adviseren hoe je het best je blessure kunt aanpakken. Je hoeft geen afspraak te maken en er zijn geen kosten aan verbonden. Om zeker elkaar niet mis te lopen is het handig om online een afspraak te maken via https://fysioclub.nl/clubsupport/ en dan de locatie te kiezen en voor SV Leveroy te kiezen voor de beschikbare tijden.

Dit geldt voor alle leden van Sv Leveroy, dus niet alleen senioren, maar ook jeugd, veteranen en rustende leden. De fysiotherapeut stelt een eerste diagnose en maakt een verder behandelplan. Dit is dus een vrijblijvend advies! Je kunt dan zelf kiezen wat je hiermee doet. Je bent niet gebonden aan een bepaalde fysiotherapeut om gebruik te maken van de diensten van de praktijk van JVDI | De FysioClub.

De vergoeding ivm eventuele verdere fysiotherapeutische behandeling kun je nakijken in je polisvoorwaarden. Er zijn ook inloopspreekuren op hun praktijklocaties, deze kun je terugvinden op de website. Deze zijn ook gratis te bezoeken.

Fysiotherapeut Janou Suntjens is werkzaam op de locatie Nederweert, Staat 40-C.

Je kan haar eventueel ook per mail of telefonisch bereiken: janou.suntjens@fysioclub.nl / 085 - 7821616