1e overwinning Leveroy 2

Leveroy 2 pakte vandaag verassend de 1e overwinning van het seizoen door thuis nummer 4 Merefeldia 4 te verslaan met 1 – 0. In een leuke wedstrijd had Merefeldia zoals verwacht de meeste spel aandelen. Leveroy speelde echter voor wat het waard was en kwam er regelmatig gevaarlijk uit. Dit leverde halverwege de eerste helft een voorsprong op door een doelpunt van Joep Peeters. Na de rust bleef Merefeldia aandringen maar Leveroy bleef gevaarlijk met uitvallen. Uiteindelijk bleef de 1 – 0 op het scorebord en kon het 2e de eerste overwinning bijschrijven.

Leveroy 1 moest vandaag tegen Olympia Boys uit het Brabantse Ommel. Het werd een duel om snel te vergeten want al bij rust was de stand 0 – 5. Na de rust ging het wat beter maar moest Leveroy toch nog 2 keer de bal uit het net halen. Eindstand derhalve 0 – 7. Op 12 mei is pas de volgende wedstrijd dan wederom thuis tegen Koningslust.

Dames 1 verloor voor het eerst sinds de winterstop in en tegen Eindhoven Vr 3 werd met 3 – 1 verloren. Deze stand stond al bij de rust op het scorebord. Voor Leveroy scoorde Sildra Zwambag.

Dames 2 verloor de uitwedstrijd bij MMC Weert Vr 1 met 4 – 0.

o 22 u 2024