Alleen winst voor dames 1

Op de voorlaatste speeldag was er alleen winst voor het dames 1 team. In en tegen Geldrop werd er met 1 - 4 gewonnen. Na een 1 - 0 achterstand maakte Leveroy duidelijk wie de betere ploeg was Door 3 treffers van Marlou van Diepen en een van Sildra Zwambag gingen de punten mee naar Leveroy. De dames kunnen zich nu gaan opmaken voor de bekerfinale van komende donderdag op het veld van Ceasar Beek tegen 1e klasser Schaesberg.

Leveroy heren 1 speelde de laatste thuiswedstrijd tegen suptopper RKSVV uit Swartbroek. Na een vroege tegentreffer van RKSVV kwam Leveroy na 28 minuten middels een strafschop van aanvoerder Roel Marcus terug tot 1 - 1. Echter 2 minuten later werd het alweer 1 - 2 voor RKSVV. Een van richting veranderde  bal viel op ongelukkige wijze achter doelman van Diepen. In de 2e helft kwam RKSVV na 53 minuten op 1 - 3, in eerste instantie kon keeper van Diepen nog redding brengen maar in de rebount was hij kansloos. Leveroy probeerde hierna nog om het tij te keren maar ondanks een prima portie inzet bleef het bij de 1 - 3. Volgende week de laatste uitwedstrijd bij Crescentia.

Leveroy 2 moest uit spelen bij aanstaande kampioen Someren 5 en verloor met 9 - 0.

Dames 2 speelde ook al tegen de koploper in hun klasse RKSVN. Er werd verdienstelijk gespeeld maar verloor uiteindelijk met 0 - 4.

o 15 a 2023