Dames 1 sluit competitie af met winst

Dames 1 heeft de laatste competitie wedstrijd winnend afgesloten. Thuis werd Fesilent verslagen met 2 - 0. In een wedstrijd waar Leveroy gedurende 90 minuten heer en meester was werd na 31 minuten de score geopend door Maartje Gelissen. Na de rust verdubbelde Lotte Wullems de score in de 55e minuut. Hierna kwam Leveroy niet meer in de problemen en won volkomen verdiend met 2 - 0.

Dames 2 speelde de uitwedstrijd bij SNA Vr 2 uit Montfoort. Een duel tussen nummer voorlaatst en laatst. Leveroy opende de score in de eerste helft door Noa Giesen. Nog voor de rust maakte de thuisclub de gelijkmaker 1 - 1. Na de rust wist SNA nog 2 keer te scoren en won zodoende met 3 - 1. Komende woensdag sluiten de dames de competitie af met  een thuisduel met Brevendia aanvang is om 20.00 uur.

z 12 a 2024