Dames 1 winnen , nipte nederlaag dames 2

De dames van Leveroy beleven een prima periode. Na gelijke spelen tegen DVC en SSS en een winstpartij tegen Avestijn werd er vandaag gewonnen bij koploper RKHBS  met 1 - 2. De dames speelde een prima pot tegen de ploeg uit Heerlen. Met veel inzet en strijd ging men  de koploper te lijf. In de eerste helft nam RKHBS een voorsprong maar nog voor de rust werd het gelijk door een doelpunt van Puck Meulen 1 - 1. Na de rust bleef men goed spelen en 20 minuten voor tijd  kreeg men loon naar werken en was het wederom Puck Meulen die Leveroy op voorsprong zette 1 - 2. Dit was ook de eindstand en kon Leveroy terug kijken op een mooie winstpartij. Op dit moment is men zelfs leider in de 2e periode dus misschien nog een toetje op het einde van het seizoen.

Dames 2 speelde ook een goede wedstrijd en ging erg ongelukig onderuit tegen Someren 3. Al vroeg in de wedstrijd zette Evie Kamps Leveroy op 1 - 0 . In het vervolg kreeg men diverse kansen op meer maar helaas stond het vizier niet op scherp. Voor de rust kwam Someren erg gelukkig op gelijke hoogte middels een doelpunt wat via de onderkant van de lat binnen viel. Na de rust was het Leveroy dat weer de beste kansen had maar door een eigen doelpunt kwam de uitploeg wel heel fortuinlijk op voorsprong. In de laatste minuten werd het nog 1 - 3. Een prima prestatie van de dames werd vandaag niet beloond met punten maar het spel geeft hoop voor de toekomst.

z 17 n 2024