Dames hard onderuit

Leveroy VR1 heeft de uitwedstrijd tegen HVCH met liefst 6-1 verloren. Een waslijst aan afwezigen in combinatie met een krappe selectie maakte de opgave om één of zelfs drie punten te pakken op voorhand al bijzonder lastig voor de bezoekers. Dat de rood-witten vandaag voetballend tekort kwamen, werd in het verre Heesch ook tijdens de wedstrijd al snel pijnlijk duidelijk.

Na een dramatische start, stond het binnen een half uur al 4-0 voor de thuisclub. De lat en enkele prima ingrepen van Saskia Aspers voorkwamen een nog grotere achterstand bij rust.

De tweede helft rechtte Leveroy de rug en vocht het voor wat het waard was. Toch wist de thuisclub in het tweede bedrijf nog twee keer tot scoren te komen. Vlak voor tijd zorgde Marlou van Diepen echter voor de verdiende eretreffer: 6-1. Over twee weken, op zondag 8 april, speelt Leveroy (eindelijk) weer een thuiswedstrijd. Om 10.30 uur wordt afgetrapt tegen (mede)koploper FC Eindhoven AV VR2.

o 26 n 2018