Dames hebben uitstekende start competitie

De dames van Leveroy zijn uitstekend van start gegaan in de eerste competitie wedstrijd. Thuis werd DAW Schaijk met maar liefst 7 - 0 verslaggen.
Al binnen het kwartier stond het 3 - 0 en na een goed half uur stond er 6 - 0 op het scorebord. Leveroy schoot als een komeet uit de startblokken en door Marlou van Diepen 2x, Janou Suntjens, Sildra Zwambag, Lotte Wullems en Sandra Marcus stond het binnen 30 minuten 6 - 0. Na de rust nam Leveroy wat gas terug maar het was Nicole Barten die nog voor de 7 - 0 eindstand zorgde. Volgende week volgt de uitwedstrijd bij RKHBS uit Heerlen.

Leveroy dames 2 speelde de thuisderby tegen RKVB dames 1. Na een 0 - 0 ruststand moesten de dames hun meerdere erkenen aan de gasten uit Baexem. Het werd 0 - 3.

z 25 f 2022