Dames nipt onderuit tegen koploper

De dames speelde vandaag de thuiswedstrijd tegen koploper RKHBS uit Heerlen. Er werd nipt verloren met 1 - 2.Het begin van de wedstrijd was duidelijk voor Leveroy en men kwam dan ook al na 7 minuten verdiend op voorsprong door een doelpunt van Puck Meulen. Hierna verzuimde Leveroy om verder uit te lopen door het missen van diverse kansen. In de blessuretijd voor de rust kwam de ploeg uit Heerlen echter  op 1 - 1 middels een mooi ingekopte bal. Na de rust werd de uitploeg iets sterker maar ook nu kreeg Leveroy weer een aantal mogelijkheden op een treffer, maar helaas stond het vizier niet op scherp. Halverwege de 2e helft leed Leveroy onnodig balverlies en uit de counter scoorde RKHBS de 1 - 2. Leveroy probeerde hierna nog de (verdiende) gelijkmaker te scoren maar helaas werd het net van de tegenstander niet meer gevonden.

Leveroy dames 2 verloor hun uitduel bij Someren dames 3 met 5 - 0 en blijft zodoende op 1 punt staan.

Leveroy heren 2 had een complete off day en verloor bij RKSVO 3 met maar liefst 9 - 1. De eretreffer kwam op naam van Roel Marcus.

z 29 e 2023