Dames op kop na winst tegen ZSV

De dames hebben vandaag een puike prestatie geleverd door thuis van koploper ZSV uit Deurne te winnen. Door deze winst nemen de dames de koppositie over en staan na 6 wedstrijden bovenaan. Beide ploegen begonnen afwachtend aan het duel maar het was Leveroy dat als eerste toesloeg via een afstandsschot  van Indy Coolen  1 - 0. Nog voor de rust verhoogde Leveroy de stand na een fraai doelpunt van Sildra Zwambag en stond de 2 – 0 op het bord. Na de rust bleef Leveroy de betere maar vergat om de wedstrijd vroegtijdig definitief te beslissen. Uiteindelijk gebeurde dit wel door een fraaie vrije trap van Marlou van Diepen. In de slotfase deed ZSV nog wat terug maar uiteindelijk was er de verdiende overwinning voor Leveroy met 3 – 1. Door deze overwinning gaat Leveroy dus fier op kop en kan men zondag deze plaats verdedigen in wederom een thuiswedstrijd. OVCS uit Sittard komt dan op bezoek in Leveroy aanvang 10.30 uur.

z 03 b 2019