Dames paken 2e winst na come back

De dames van Leveroy hebben na een spectaculaire wedstrijd met 4 – 3 gewonnen van Schaesberg. Al binnen enkele minuten kwam de ploeg uit Zuid-Limburg op 0 – 1. Leveroy had een snel antwoordt, middels een vrije trap van Marlou van Diepen was het binnen enkele minuten  weer 1 – 1. Toch was het de ploeg uit Schaesberg dat hierna  uitliep naar een 1 – 3 voorsprong en Leveroy leek geslagen. Maar de ploeg van trainer Wim Zwambag  kwam weer in de wedstrijd  middels een prima doelpunt van Indy Coolen  (2 - 3.) Met deze stand gingen beide ploegen rusten. Na de rust een beter Leveroy dat via een afstandsschot van Sandra Smeets al snel op 3 – 3  komt. En er het werd nog mooier voor Leveroy door een zeer fraai doelpunt van Indy Coolen in de kruising wordt het zelfs 4 – 3 voor de rood witten. Deze stand weten de dames over de streep te trekken en zodoende hun 2e overwinning te boeken in dit nog prille seizoen.

z 29 f 2019