Dames pakken in matige wedstrijd 3 punten

De dames van coach Huib Zegveld speelde vandaag een matige wedstrijd tegen de nummer laatst op de ranglijst DAW Schaijk. Waar de eerste 2 ontmoetingen eerder in het seizoen ruim werden gewonnen was het vandaag tot het einde toe spannend. In de eerste helft was Leveroy erg slecht en kwam na 30 minuten zelfs op achterstand. Na een fout van de keepster van DAW kon Marlou van Diepen nog net voor de rust de gelijkmaker binnen tikken 1 – 1. Na de rust was Leveroy wel de betere ploeg en kwam zonder verder sprankelend te spelen op voorsprong na een afstandsschot van Lotte Wullems 2 – 1. In de slotfase besliste topscorer Sildra Zwambag  ( met  alweer haar 19e competitie goal ! ) de wedstrijd met een kopbal en bezorgde Leveroy zodoende de 3 punten.

Dames 2 verloor uit in Roggel met 7 – 0.

z 12 n 2023