Dames pakken punt bij SVSSS

De dames hebben vandaag een belangrijk punt gepakt in de uitwedstrijd bij SVSSS uit Udenhout. In een aantrekelijke wedstrijd was de stand na 90 minuten 3 – 3. In de eerste helft was Leveroy zeker niet de mindere maar liep men toch tegen een 2 – 1 achterstand  aan (1 – 1 door Sandra Smeets in de 12 e minuut) . Na de rust kwam Leveroy sterk terug maar het was eerst SVSSS dat op 3 - 1 kwam. Het was wachten tot het laatste kwartier eer men op gelijke hoogte kwam. In dit laatste kwartier scoorden Lois Berben (75) en Marlou van Diepen (83) voor Leveroy en brachten zo de 3 - 3 eindstand op het bord.

Leveroy 2 verloor thuis van Laar 4 met 7 – 1. Al na 4 minuten stond het 0 – 2 en dit kon men niet meer recht zetten de treffer kwam op naam van Felix.

Leveroy 3 deed het prima tegen de nummer 2 van de ranglijst EMS 4. Men kwam zelfs op een 1 - 0 voorsprong door een rake kopbal van Tim Kierkels. Toch wist EMS dit nog voor de rust om te buigen in een 2 – 1 voorsprong. Na de rust liep de nummer 2 uit naar een 5 – 1 overwinning.

z 05 a 2019