Dames spelen gelijk in 1e bekerwedstrijd

De dames zijn in de eerste wedstrijd voor de beker gestart met een 4 – 4 gelijkspel . Tegen 3e klasser MVC uit de Mortel speelde Leveroy niet echt goed. Daar waar afgelopen donderdag nog succes werd geboekt door de gemeentebeker te winnen was het vandaag moeizaam. In de eerste helft kwam MVC op 1 – 0 (27) maar binnen 3 minuten was het weer gelijk door een doelpunt van Floor Derikx. Met deze stand ging men rusten. In de 2e helft scoorde Indy Coolen al snel de 1 – 2 (48) voor Leveroy. Maar het was MVC dat in de 58 en 63 e minuut de achterstand omboog naar een 3 – 2 voorsprong. Weer kwam Leveroy snel terug door een doelpunt van Janou Suntjens (67). De koek was nog niet op want weer was het MVC dat de voorsprong pakte 4 – 3 (72), Leveroy kwam nogmaals terug en scoorde 2 minuten later de 4 – 4 door Floor Derikx. Hierbij bleef het en kan het team van Wim Zwambag en Leon Vaes zich opmaken voor de 2e bekerwedstrijd komende zondag thuis tegen de buren van Eindse Boys.

z 01 f 2019