Dames verder in de beker

Dames bekeren verder

Leveroy VR1 heeft de midweekse bekerwedstrijd tegen derdeklasser RKMSV VR1 met 1-5 gewonnen.
Anders dan de uitslag doet vermoeden had Leveroy het aanvankelijk, ondanks een veldoverwicht, niet gemakkelijk. De ploeg uit Meijel, die net als de rood-witten de nodige personele kende, kwam binnen het kwartier zelfs op voorsprong door een fraaie uithaal van een van de aanvalster vanaf de rand van het strafschopgebied. Nog geen minuut later bracht Marlou van Diepen Leveroy echter weer langszij.
De laatste tien minuten voor rust trok Leveroy de wedstrijd naar zich toe. Doelpunten van Janou Suntjens, Sildra Zwambag en opnieuw Marlou van Diepen zorgde voor een comfortabele 1-4 ruststand.
In de tweede helft leken de krachten bij de thuisclub langzaam weg te vloeien en kreeg Leveroy verschillende mogelijkheden om de score verder uit te breiden. Alleen Yvonne Dortant was nog trefzeker.
Aanstaande zondag staat het volgende competitieduel op het programma. Om 12.00 uur wordt in Sittard afgetrapt tegen OVCS VR1.

d 25 e 2017