Dames winnen met 7 - 0 van Festilent

De dames van coach Wim Zwambag deden prima zaken door de 3e wedstrijd op rij te winnen. In de eerste helft kwam Leveroy op voorsprong door een keepers fout van de doelvrouw van Festilent 1 - 0 doelpunt van Michele Kurvers. Ook de ploeg uit Zeeland kreeg in de eerste helft diverse kansen maar goed keeperswerk voorkwam de gelijkmaker. In het begin van de 2e helft was het de uitploeg dat op zoek ging naar de gelijkmaker maar het was Leveroy dat op 2 - 0 kwam na een goede aanval scoorde Marlou van Diepen de 2 - 0. Enkele minuten later mocht dezelfde Marlou na een handsbal aanleggen vanaf 11 meter voor de 3 - 0. De wedstrijd was gespeeld en in de slotfase scoorde Leveroy nog 4 keer via Nicole Barten, Sildra Zwambag en Indy Coolen.Ook was er nog een eigen doelpunt van Festilent. Door deze overwinning is Leveroy zo goed als zeker van klasse behoud. Komende zondag spelen de dames wederom thuis dan tegen OJC Rosmalen aanvang 10.30 uur.

Dames 2 speelde thuis verdienstelijk tegen koploper Someren/NWC 3, het werd uiteindelijk 0 - 7.

z 08 a 2022