Dames winnen ruim van HRC 6 - 2

De dames hebben vandaag prima zaken gedaan door te winnen van concurrent HRC 14 . Leveroy begon goed aan de wedstrijd en kreeg gelijk een aantal prima kansen op een voorsprong. Na een goed kwartier was het dan ook eindelijk raak via een afstandsschot van Floor Derikx werd het 1 – 0. Nog voor rust verdubbelde Leveroy de stand naar 2 – 0, nu was het Janou Suntjens die ook van afstand het doel trof. Na de rust was het snel beslist want binnen een kwartier liep Leveroy via doelpunten van Floor Derikx, Marlou van Diepen en Sildra Zwambag uit naar een 5 – 0 voorsprong. Hierna verslapte Leveroy een beetje en kon HRC de score terug brengen tot 5 – 2. Het slot was echter weer voor Leveroy waarin Marlou van Diepen de 6 – 2 scoorde. Door deze overwinning gaat het team over HRC heen en bezet nu de 8e plaats in de competitie.

Leveroy 2 verloor vandaag van nummer 2 DFO 5 met 8 – 0.

De overige wedstrijden gingen om verschillende reden niet door.

z 21 b 2021