Dames winnen uitduel bij Festilent

De dames starten vandaag zonder publiek in en tegen Festilent. Leveroy had moeite met de eerste helft, De thuisclub kwam beter voor de dag en scoorde na 11 minuten de 1 – 0. In de omschakeling was Festilent snel en enkele keren (zeer) gevaarlijk. Toch ging men rusten met deze 1 – 0 stand. Een ding was duidelijk er moest meer strijd geleverd worden. Dit werd dan ook door de dames van Leveroy goed opgepakt . Het was Marlou van Diepen die gelijk na rust voor de gelijkmaker zorgde na een goede voorbereidende actie van Indy Coolen. Een minuut later gaf Sildra Zwambag prima voor en was net wederom Marlou die de 1 – 2 scoorde. Tot minuut 85 bleef het hierbij en leek de winst voor Leveroy. Een strafschop dreigde echter roet in het eten te gooien, maar keepster Femke Broens dacht hier anders over en keerde de pingel. Na de winst van vorige week weer een 3 punter voor de dames. Volgende week een thuisduel ,dan komt Wittenhorst op bezoek, helaas is er weer geen publiek welkom.

Dames 2 verloor ook hun 3e wedstrijd, uit bij DESM dames 2 werd het 7 - 0.

z 04 e 2020