Damesteams pakken beide volle winst

Beide damesteams deden vandaag goede zaken door hun thuiswedstrijden te winnen. Dames 1 speelde tegen ZSV welke 2 punten minder had dan Leveroy. Al binnen de minuut was het ZSV wat toesloeg en de 0 – 1 op het bord zette. Leveroy was wel beter maar wist enkele goede kansen niet in een doelpunt om te zetten. Ook na rust lukte het lange tijd niet om de gelijkmaker te scoren. Echter na een rode kaart voor een speelster van ZSV (75 e minuut) keerde het tij en binnen 3 minuten wist Leveroy de stand om te buigen naar een 2 – 1 voorsprong, dit door doelpunten van Floor Derikx en Yvonne Dortant. Toen Slidra Zwambag ook nog de 3 – 1 wist te scoren was de wedstrijd gelopen en boekte Leveroy 3 belangrijke punten. Komende zondag wacht de uitwedstrijd bij HRC.

Leveroy dames 2 moest vandaag aantreden tegen de nummer laatst Liessel , een ploeg die nog nul punten had. De dames speelde een prima eerste helft en kwamen op een 3 – 0 voorsprong door doelpunten van Mirte Jetten, Noah Giesen en Kirsten Knoops. Na de rust waren de teams aan elkaar gewaagt maar in de stand kwam geen verandering meer.

z 27 n 2022