Eerste kwartier breekt Leveroy op.

Leveroy heeft de thuiswedstrijd tegen Crescentia met 1 - 2 verloren. De club uit Tungelroij pakte in de 4e minuut de leiding na een dubieuse strafschop voor vermeend handspel. Een misverstand in de verdediging bracht Crescentia zelfs op  0 - 2 na 14 minuten spelen. Leveroy was in het verdere verloop van de eerste helft erg slordig in haar spel. In de 2e helft waren er 2 wijzigingen in het elftal van coach Geurts, Leveroy kwam goed uit de startblokken en binnen 2 minuten was het Marijn Hermans die via een terechte strafschop Leveroy op 1 - 2 bracht. Hierna zette Leveroy de jacht in voor de gelijkmaker. Men was diverse keren dreigend voor het doel van Crescentia maar de gelijkmaker kwam er uiteindelijk niet. Volgende week de laatste uitwedstrijd bij RKSVN uit Neer.

Leveroy 2 verloor uit bij kampioen RKVB 3 met 8 - 0.

z 15 a 2022