Eindse Boys wint van Leveroy. Verlies dames

Leveroy heeft de thuisderby tegen Eindse Boys verloren met 0 - 4. In de eerste helft hielden beide teams elkaar in evenwicht en waren er weinig echte kansen. In de 2e helft waren het de Eindse Boys die langzaam maar zeker het overwicht kregen. In de 65 e minuut werd het door een kopgoal 0 -1. Leveroy probeerde hierna de gelijkmaker te forseren maar echt gevaarlijk werd het team van coach Wijnants niet. Toen de Boys in de 78 e minuut de 0 - 2 scoorde was de wedstrijd gespeeld. In de 86e en 88e minuut vielen nog 2 doelpunten waardoor Eindse Boys enigsinds geflateerd met 0 - 4 won. Volgende week wacht er een uitwedstrijd bij SJVV uit Deurne.

Leveroy  2 speelde haar eerste thuisduel in deze competitie. Op bezoek kwam Altweerterheide 1. Leveroy begon goed aan de wedstrijd en kwam tot 2 keer toe op voorsprong via doelpunten van Bart Cillekens. Nog voor de rust was het echter weer gelijk. Na de rust was het Altweerterheide dat uitliep naar 2 - 5. Opmerkelijk was dat ze dit deden door 4 strafschoppen waarvan er een werd gestopt door keeper Houben.

De dames 1 verloren hun uitduel bij SSS uit Overloon met 2 - 1. Bij de rust was het 1 - 0. Na de hervatting werd het snel 2 - 0 maar kwam Leveroy terug in de wedstrijd door een eigen doelpunt van SSS. Leveroy kreeg nog kansen op de verdiende gelijkmaker maar goed keeperswerk van de SSS doelvrouw voorkwam dit.

z 08 e 2023