Geen loon naar werken Leveroy

Leveroy moest vandaag aantreden bij de nummer 3 op de ranglijst RKAVC uit Asenray. In de eerste helft gebeurde er weinig voor beide doelen en speelde het spel zich voornamelijk af op het middenveld. De grootste kans was voor Leveroy maar een kopbal van Nick Opheij  ging rakelings langs. De rust werd dan ook ingegaan met de brilstand. Na de rust eenzelfde spelbeeld beide teams hadden weinig kansen en het leek er dan ook op dat wedstrijd uit zou gaan als een nachtkaars. Echter een kwartier voor tijd wist een van de spitsen van RKAVC  uit een spaarzame aanval toch  te scoren. Leveroy probeerde het hierna nog met enkele aanvallende wissels maar wist de gelijkmaker niet meer te forceren. In de blessuretijd wist RKAVC de wedstrijd definitief te beslissen middels een benutte strafschop. Helaas werd de inzet en werklust van Leveroy niet beloont met een toch wel verdiend punt. Volgende week speelt men thuis tegen Crescentia deze wedstrijd begint al om 14.00 uur !

Leveroy 2 had weinig moeite met laagvlieger GKC/RKHVC 4. In Grathem werd er na een 0 – 5 ruststand met 1 – 7 gewonnen. Voor Leveroy 2 scoorde Joeri Dielissen 2x, Bart Cillekens 2x, Joep Peeters, Maurice Wetemans en Willem van Roij. Na deze overwinning kan men rustig aan de winterstop beginnen.

Leveroy 3 behaalde vandaag een prima gelijkspel tegen Roggel 5. In de eerste helft kwam het 3e op voorsprong middels een doelpunt van Tim Kierkels. Lang leek dit ook de winnende treffer te zijn maar enkele minuten voor het einde scoorde Roggel alsnog de gelijkmaker 1 – 1. Gezien de hele wedstrijd een terechte puntendeling.

z 01 r 2019