Geen loon naar werken Leveroy

Leveroy speelde vandaag de uitwedstrijd bij RKSVV uit Swartbroek. De eerste helft speelde Leveroy prima maar verzuimde op voorsprong te komen. Er werden diverse kansen gemist. Eerst werd een doelpunt van Appie Muchref afgekeurd wegens vermeend buitenspel. Echter de grootste kans was voor Marijn Hermans die mocht aanleggen voor een strafschop na een overtredding op Tom van de Waarenburg. Helaas werd deze over geschoten door Marijn. En als je dan zelf niet scoort doet de tegenstander dit. Net voor rust werd de bal op het middenveld verspeeld en RKSVV maakte dankbaar gebruik ,Ruststand 1 - 0 voor RKSVV. In de 2e helft ging Leveroy natuurlijk voor de gelijkmaker maar het was RKSVV dat middels een afstandschot in de kruising op 2 - 0 kwam. Enkele minuten later was het een vrije trap in wederom de kruising die RKSVV op 3 - 0 bracht. Het spel was van Leveroy kant zeker niet minder dan RKSVV maar het geluk zat niet aan de Leveroyse zijde vandaag. Komende zondag de laatste wedstrijd voor de winterstop, dan ontvangt Leveroy Crescentia uit Tungelroy aanvangstijd is wederom 14.00 uur.

Leveroy 2 verloor vandaag kansloos bij DFO 4 met 7 - 0.

z 04 r 2022