Geen punten Leveroyse teams

Op deze zomerse dag konden de Leveroyse teams helaas geen punten bijschrijven. Leveroy 1 verloor uit bij RKSVN met 7 - 0,  na een 3 - 0 ruststand moest Leveroy in de laatste 10 minuten nog 3 doelpunten incaseren. Volgende week volgt de laatste wedstrijd thuis tegen Eindse Boys.

Leveroy 2 verloor hun laatste wedstrijd thuis tegen RKSVN 5 met 9 - 0. Bij rust was het 2 - 0 maar in de laatste 20 minuten werden nog onnodig veel tegentreffers gemaakt door de tegenstander uit Neer.

Dames 1 verloor uit bij Beerse Boys met 3 - 2. De ploeg kwam 2 keer op achterstand maar dit werd rechtgezet door Sildra Zwambag en Janou Suntjens, een 3e tegentreffer kon  men echter  niet meer ombuigen. Zondag de laatste thuiswedstrijd tegen Wittenhorst hierin hoopt men zich defenitief veilig te spelen.

Dames 2 verloor van kampioen Someren/NWC met 13 - 0.

z 22 a 2022