Geen punten Leveroyse teams in 2e speelronde

De Leveroyse seniorenteams hebben in de 2e speelronde van de competitie geen punten kunnen behalen.

Leveroy 1 verloor fors bij Sportclub Leeuwen met 7 - 0. De eerste de beste kans was echter voor Leveroy maar Harrie Winkens zag zijn schot gekeerd worden door de keeper van Leeuwen. Hierna was het de thuisclub die het initatief had en halverwege de 1e helft op voorsprong kwam 1 - 0. Net voor de rust werd het 2 - 0 en ging Leveroy met deze achterstand rusten. In de 2e helft werd het na 64 minuten 3 - 0 en was het verzet van Leveroy gebrokken. In de laatste 20 minuten liep de thuisclub uit naar 7 - 0. volgende week de thuisderby tegen Eindse Boys.

Leveroy 2 verloor haar eerste uitduel met 4 - 0 bij Crescentia 1. Bij de rust was het 1 - 0. In de 2e helft liep de thuisclub uit naar 4 - 0.

Dames 1 kon helaas geen vervolg geven aan de 2 - 0 overwinning van vorige week. Thuis werd nipt verloren van DVC/Keer met 0 - 1. Bij de rust was het nog 0 - 0. Halverwege de 2e helft wist de uitclub de 0 - 1 te maken. Leveroy probeerde het hierna nog wel maar de gelijkmaker viel niet meer.

Dames 2 verloor haar eerste thuisduel met 1 - 5 van Roerdalen. Het was Saar Korten welke de eretreffer voor Leveroy maakte.

z 01 e 2023