Gelijkspel Leveroy in slotminuut

Leveroy heeft in een matige wedstrijd gelijk gespeeld tegen Crescentia uit Tungelroy. Leveroy begon prima aan de wedstrijd en kwam dan ook terecht op voorsprong na 10 minuten. Een voorzet van Marijn Hermans werd via de paal binnen geschoten door Nick Opheij 1 – 0. Hierna verzuimde Leveroy om uit te lopen naar een ruimere voorsprong. Maar uit het niets scoorde Crescentia in de eerste de beste uitval de 1 – 1.  2 minuten later kwam de ploeg uit Tungelroy zelfs op 1 – 2 , na een botsing tussen keeper van Diepen en verdediger Raemakers profiteerde  een aanvaller van  Crescentia optimaal en stond het 1 – 2. Dit bleef het ook tot de rust. In het 2e bedrijf drong Leveroy wel aan maar wist niet echt tot kansen te komen. Het bleef pompen of verzuipen voor Leveroy en uiteindelijk kwam er in de 93 e minuut de gelijkmaker via Nick Opheij die alleen door mocht gaan op de keeper van Crescentia en koel bleef en de 2 – 2 binnen schoot. Na 90 minuten een terechte uitslag in een slechte wedstrijd. Zondag volgt de laatste wedstrijd voor de winterstop uit bij St Joost.

Leveroy 3 speelde een prima wedstrijd uit bij EMS 5. Er werd met liefst 8 – 3 gewonnen, cijfers die normaal niet besteed zijn aan het 3e. Al bij de rust was er een 6 – 1 voorsprong. Na de rust bleef Leveroy simpel overeind en pakte 3 mooie punten. Voor Leveroy scoorde Joep Peeters 4x en Bart Cillekens 4x .

De dames leden een 5 – 0 nederlaag bij Nuenen 2 bij de rust was het 1 – 0 maar hierna wist de thuisclub uit te lopen naar 5 – 0. Een offday voor de dames. Nu volgt eerst de winterstop om daarna de draad weer op te pakken.

z 08 r 2019