Jeugdleiders gezocht voor JO 13 !!!

Hallo voetballers,

De huidige jeugdleiders van JO13 zwaaien eind dit jaar af, na jaren van trouwe dienst. We zoeken nu nieuwe leiders voor dit team, voorheen ‘de Dé’.

De JO13 bestaat uit 16 spelers. Zo’n grote groep heeft natuurlijk baat bij een goede begeleiding. De meesten zitten in groep 8 van de basisschool, enkele spelers gaan al naar de middelbare school. Afgelopen najaar werden elke week enkele spelers uitgeroosterd, zodat het aantal wissels beperkt bleef. Het team speelt zijn thuiswedstrijden om 11:30 uur.

De JO13 traint op dinsdag. De trainingen worden verzorgd door Thijs Jenniskens, Roel Marcus, Joep Raemakers, Aron van den Broek en Geert Schroen. Deze trainers verzorgen ook de trainingen in het voorjaar.

De leiders van JO13:

- maken de opstelling en coachen de spelers tijdens de wedstrijd.

- verzorgen het contact met de ouders (o.a. beheer groepsapp, opstellen rijschema).

- regelen een grensrechter.

- zijn behulpzaam bij de voorbereidingen op de wedstrijd en bij het netjes achterlaten van de kleedruimten.

Heb je zin om als coach aan de slag te gaan, laat dit dan weten aan Har Schroen. Je kunt mailen naar jeugdcoordinator@svleveroy.nl

a 22 b 2018