Koningslust - Leveroy 5 - 2

Vandaag moest Leveroy de uitwedstrijd bij Koningslust spelen, deze ploeg stond 4e op de ranglijst en men wist dus dat het een lastige klus zou worden. Dit werd het ook. Ondanks dat de eerste kans voor Leveroy was wist de thuisclub na 4 minuten de score te openen. In de loop van de 1e helft liep Koningslust uit naar een 4 - 0 voorsprong. Toch had Leveroy ook nog goede mogelijkheden op een treffer maar de geboden kansen waren niet besteed aan Mike Spierings 2x en Chrit Corsten die beide net te kort kwamen om te scoren. Na de rust speelde Leveroy beter maar kreeg ook de thuisclub diverse kansen, goed keeperswerk en gedegen verdedigen zorgde er echter voor dat Koningslust niet verder kwam dan een 5e treffer. In de slotfase benutte Leveroy de kansen die er al in de eerste helft waren echter wel. Het waren Harrie Winkens en Dimas Slabbers die de eindscore bepaalde op 5 - 2. De eerste helft van de competitie werd hierbij afgesloten en die wordt pas weer hervat op 4 februari met een uitduel bij VVV 03.

z 10 r 2023