Leveroy 1 verliest laatste thuiswedstrijd.

Leveroy speelde vandaag de laatste thuiswedstrijd tegen Koningslust de huidige nummer 3 op de ranglijst.Het werd een leuke wedstrijd waarin Leveroy de gasten uit Koningslust prima partij gaf. Het team uit Koningslust had zoals verwacht het meeste balbezit maar Leveroy verdedigde compact en hielt prima stand. Toch moest men net voor de rust een doelpunt toestaan en ging men rusten met een 0 - 1 stand. Na de rust eenzelfde spelbeeld Koningslust viel aan en Leveroy verdedigde met een gezonde portie inzet en werklust. Men moest nog 2 keer een doelpunt toestaan zodat de eindstand uiteindelijk 0 - 3 was. Volgende week op pinkstermaandag volgt de laatste wedstrijd van dit seizoen. We zijn dan te gast bij RKVB uit Baexem.

z 12 a 2024