Leveroy 2 en 3 sluiten seizoen leuk af

Leveroy 2 heeft het seizoen afgesloten met een 3 – 2 overwinning op FC ODA 3. Onder tropische omstandigheden lag het tempo in de wedstrijd erg laag. Het team van ODA opende de score waarna Bart Cillekens de 1 – 1 ruststand op het bord zette. Na de rust kwam ODA wederom op voorsprong, maar binnen 5 minuten draaide Leveroy dit om in een 3 – 2 voorsprong. Rick Reijnders tekende voor de gelijkmaker waarna Bart Cillekens de 3 – 2 eindstand op het bord zette. Het 2e eindigt hierdoor op de 10 e plaats in de eindrangschikking.

Leveroy 3 moest aantreden tegen Laar 6. Voor het 3e stond er niks meer op het spel, des te meer voor de tegenstander Laar 6, zij waren immers bij een overwinning kampioen. Vanaf het begin was de ploeg uit Laar de betere maar het 3e bleef prima op de been en gaf prima tegenstand. Bij de rust stond het 0 – 2. Ook na de rust bleef Leveroy prima verdedigen maar moest toch nog de 0 – 3 incasseren.

In een verder uiterst sportieve wedstrijd was het de ploeg uit Laar dat na 90 minuten feest kon vieren en het kampioenschap pakte. Dit werd door Laar gevierd met vuurwerk en champagne daarna mochten ze de felicitaties in ontvangst nemen van de Leveroyse spelers. Gezellig werd er nog samen een pilsje gedronken en na de  nodige meters bier ging Laar huiswaarts om met een rondrit op  de   platte  kar het kampioenschap te vieren. Namens SV Leveroy wensen we de kampioenen nog een fijn feest toe.

z 02 r 2019