Leveroy 2 kampioen!!

Leveroy 2 is gisteren kampioen geworden in de 6e reserve klasse!

Een overwinning vandaag volstond tegen DESM, maar net tegen deze ploeg werd één van de twee nederlagen geleden dit seizoen, dus ze waren gewaarschuwd.

Joeri wist al vrij snel de 1-0 te scoren en Leveroy had hierna een duidelijk overwicht, maar wist voor rust helaas het net niet meer te vinden, de 1-0 ruststand was dan ook een magere afspiegeling van het getoonde spelbeeld.

In de 2e helft draaide het allemaal net iets stroever bij Leveroy. DESM was zelfs twee keer dicht bij de gelijkmaker. Toen wederom Joeri halverwege de 2-0 wist te scoren was de wedstrijd beslist. Leveroy draaide plots weer op volle toeren en niet veel later stond het door doelpunten van Peter en wederom Joeri al 4-0. Hierna geloofde beide partijen het wel en werd de wedstrijd rustig uitgespeeld.

Het massaal opgekomen publiek kon de spelers feliciteren waarna er nog lang doorgefeest werd!

Mannen van harte gefeliciteerd!

Het 3e elftal speelde vandaag ook hun laatste wedstrijd van het seizoen, ze zouden graag het puntenaantal verdubbeld zien worden tegen buur RKVB. Ook hier werd het een spannende wedstrijd, na een 0-1 ruststand kwam Leveroy kort na rust op 1-1 waarna de bezoekers naar 1-3 uitliepen. Leveroy toonde karakter en kwam terug tot 3-3. Helaas scoorde RKVB in de laatste minuut alsnog de winnende 3-4. Chrit scoorde 2x en Simon 1x.

o 11 r 2018