Leveroy doet RKSVV punten kado

Voor het eerst sinds laatst november stond er weer eens een competitiewedstrijd op het programma. Leveroy moest aantreden bij RKSVV uit Swartbroek, beide ploegen stonden onderin de ranglijst van de 5e klasse C met respectievelijk 6 en 3 punten. In het begin gebeurde er weinig op het veld in Swartbroek, Leveroy had het meeste balbezit maar tot echte kansen kwam het niet. In de 15e minuut kwam RKSVV wel heel gemakkelijk aan een voorsprong. Een misverstand tussen verdediger Jenniskens (terugspeelbal) en keeper van Diepen leverde een aanvaller van RKSVV een niet te missen kans op 1 – 0. Hierna was Leveroy de betere ploeg en kreeg ook enkele kansjes maar tot de gelijkmaker kwam het niet meer voor de rust. Na de rust deed Leveroy enkele omzettingen maar het spel werd er niet beter op. Te veel foutieve passes en onnodig balverlies brachten het spel naar een bedenkelijk niveau. Tegenstander RKSVV was niet veel beter maar profiteerde 20 minuten voor tijd van een lange bal die over de verdediging van Leveroy viel. De spits kwam oog in oog met de keeper en faalde niet 2 – 0. Hierna probeerde Leveroy het nog met enkele wissels maar dit leverde geen beter resultaat op. Enkele minuten voor tijd besliste RKSVV de wedstrijd middels de 3 – 0. Kortom veel werk aan de winkel voor het team van coach Geurts. Komend wekend is men vrij om op donderdag 24 februari thuis te spelen tegen RKSVN uit Neer aanvang is om 20.00 uur.

z 13 a 2022