Leveroy doet zichzelf te kort tegen RKSVV

Leveroy heeft zichzelf vandaag tekort gedaan tegen RKSVV uit Swartbroek. Na de goede partij van vorige week gingen de toeschouwers er eens goed voor zitten. In de beginfase golfde het spel op en neer met weinig kansen, rond de 20 e minuut was er een dot van een kans voor Daniel Breukers welke perfect bediend werd door broer Sep.  Alleen voor het doel wist de doelman van RKSVV redding te brengen ten koste van een hoekschop. Na 27 minuten was het de uitploeg die op voorsprong kwam na een rake kopbal 0 – 1.

Leveroy moest weer vol in de aanval en had net voor rust een prima mogelijkheid op de gelijkmaker  maar van 1 meter afstand schoot Daniel Breukers op de keeper die weer redding bracht al had hij dit zelf waarschijnlijk niet in de gaten. Na de rust moest Leveroy op zoek naar de gelijkmaker maar dit lukte in eerste instantie niet , het was RKSVV dat door knullig verdedigen zelfs op 0 – 2 kwam na 66 minuten. Leveroy moest nu vol op de aanval gaan spelen en kreeg een kwartier voor tijd loon naar werken. Het was Daniel Breukers die deze keer wel het net deed bollen met een rake kopbal. Hierna volgde een waar slotoffensief van Leveroy , er waren diverse kansen op de verdiende gelijkmaker maar RKSVV hield met hangen en wurgen stand. Een pijnlijke nederlaag die geheel onnodig was. Volgende week volgt een uitwedstrijd bij RKAVC.

Leveroy 2 deed prima zaken door een knappe uitzege bij de nummer 2 op de ranglijst Someren 11. Het was Maurice (dokter) Wetemans die Leveroy op voorsprong zette. Maar Someren had een antwoord door de 1 – 1 te scoren. Echter in het verdere verloop liep Leveroy uit naar een 1 – 3 voorsprong via Bram van der Plas en Dave Kierkels. In de slotfase werd het nog even spannend door de 2 – 3 van Someren maar verder liet het 2e het niet meer komen.

Leveroy 3 speelde in en tegen Haelen tegen het plaatselijke 4e elftal. Het werd een doelpuntrijke wedstrijd waarin Haelen steeds op voorsprong kwam. Maar telkens kwam Leveroy terug. Tot de 3 – 3 ging het gelijk op maar uiteindelijk was Haelen dat aan het langste eind trok door met 5 – 3 te winnen. Voor Leveroy 3 scoorde Camiel Schroen, Jarno Hendrikx en Tim Kierkels.

z 24 b 2019