Leveroy doet zichzelf tekort tegen MBC

Leveroy heeft zichzelf vandaag tekort gedaan. De wedstrijd tegen MBC werd verloren met  0 – 2. In de eerste helft was Leveroy de betere ploeg en kreeg ook diverse kansen op de openingstreffer. Maar deze viel niet en zodoende gingen beide teams rusten met een 0 – 0  stand. Na rust drong Leveroy steeds meer aan maar ook nu werden de geboden kansen niet benut. Met nog 15 minuten op de klok kwam aanvaller Mike Spierings oog in oog met de keeper van MBC maar helaas ging zijn inzet langs de verkeerde kant van de paal. En als je de kansen niet benut doet uiteindelijk de tegenstander dit, uit het niks scoorde MBC uit een hoekschop de 0 – 1 en zat daarmee op rozen. Leveroy zette alles op de aanval maar uit een counter scoorde MBC de 0 – 2 en was de nederlaag een feit. Komende zondag wacht de uitwedstrijd bij Crescentia uit Tungelroij.

Leveroy 3 speelde een uitwedstrijd bij kampioens kandidaat Laar 6 en verloor hier met 7 – 0.

De dames speelde thuis tegen koploper UDI 19. In de eerste helft deed Leveroy dit heel verdienstelijk, toch kwam de ploeg uit Uden op een 0 – 1 voorsprong. Leveroy had diverse kansen op de gelijkmaker maar het goede keeperswerk en geluk waren aan de zijde van de koploper. Na de rust liep UDI uit naar een enigszins geflatteerde 0 – 5 overwinning.

z 17 n 2019