Leveroy draait derby in in slotfase nog om 3 - 3 !!!

Leveroy speelde vandaag de uit derby bij Eindse Boys, beide teams hadden hun eerste wedstrijd in deze nieuwe competitie  gewonnen. Dus iedereen ging er op deze mooie zondagmiddag eens goed voor zitten.  Het was de ploeg uit Eind dat Leveroy gelijk onder druk zette en na 9 minuten op voorsprong kwam. Het team uit Eind behield hierna een overwicht en liep nog voor rust uit naar een 3 – 0 voorsprong en de wedstrijd leek gespeeld.  In de tweede helft speelde Leveroy duidelijk beter maar de kansen waren nu aan beide kanten spaarzaam. 11 minuten voor tijd wist Daniel Breukers nog wat terug te doen door de 3 – 1 te maken, het leek voor de statistieken.  Echter 5 minuten voor tijd was het Thijs Jenniskens die met een volley Leveroy terug bracht in de wedstrijd. Iedereen dacht kan het nog ???. Het antwoord  was ja !!!  in de laatste minuut viel de bal goed voor Leveroy en kon de ploeg van coach Jurgen Geurts via   Daniel Breukers (zijn 2e van de middag)   de niet meer verwachte gelijkmaker scoren. Dit werd uiteraard gevierd als een overwinning. Met deze wetenschap gaat Leveroy volgende week naar alweer een uitderby   dan in en tegen Heythuysen.

Ook Leveroy 2 moest vandaag aantreden in en tegen Eindse Boys 2. Na een 1 – 0 achterstand bij rust werd het uiteindelijk 7 – 0 voor de ploeg uit Eind.

Leveroy 3 pakte vandaag de eerste overwinning door uit bij Merefeldia 7 met 4 – 0 te winnen. Na het verlies van vorige week tegen Heythuysen was een goede fase in de eerste helft voldoende voor een 4 – 0 voorsprong. In de tweede helft werd dit vakkundig uitgespeeld. Voor het derde scoorde Mike Spierings 2x en Paul Kierkels 2x.

De dames pakte in de thuiswedstrijd tegen Nemelaer uit Haaren (NB) een verdiende overwinning het werd 4 – 3.

In de eerste helft kwam Leveroy vrij simpel op 2 – 0  maar net voor rust kwam de ploeg uit Haaren terug tot 2 – 1. In de tweede helft liep het team van Wim Zwambag uit naar een 4 – 1 voorsprong. De wedstrijd leek gespeeld maar Nemelaer kwam in de slotfase nog terug tot 4 – 3. Het eindsignaal klonk dan ook als muziek in de oren van de dames van Leveroy.

z 30 f 2018